|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 143 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 14 15 » |
Мета уроку: дати поняття про бібліографію, її
призначення, ознайомити учнів з бібліографічними покажчиками; розвивати
уміння і навики складати списки рекомендованої літератури; виховувати
любов до книги.
|
Мета уроку: ознайомити учнів з існуючою довідковою літературою,
навчати школярів користуватись енциклопедіями, виховувати інтерес і потребу до роботи з довідковою літературою.
|
Мета уроку: ознайомити дітей з існуючою довідковою
літературою, навчати дітей користуватись словниками, енциклопедіями,
виховувати інтерес і потребу до роботи з довідковою літературою.
|
Мета уроку: дати відомості про книгу – історичну
пам’ятку людства, історію її виникнення та розвиток книгодрукування в
Україні. Популяризувати книгу – носія інформації. Виховувати повагу до
історії народу, його внеску в розвиток української культури. |
Мета уроку: ознайомити учнів з основними елементами книги, видами і способами оправи книги, з назвами структурних частин книжки.
|
Мета
уроку: виховувати у читачів інформаційну культуру, вміння користуватися
ДБА; навчити дітей правильно вибирати книги, надавати дітям
бібліотечно-бібліографічні знання, види каталогів, і картотек. Навчити
дітей по каталогах і картотеках знаходити необхідну їм літературу.
|
Мета уроку: ознайомити учнів з книгознавчими
поняттями: титульний аркуш, передмова, зміст, умовні графічні позначки,
виноска, збірка авторська, збірка тематична; розвивати вміння самостійно
знаходити потрібний твір за змістом творів.
|
Мета уроку: розширити знання дітей про дитячу періодичну пресу;
активізувати інтерес до неї. Розвивати уміння самостійно читати дитячу
періодику. Практично ознайомити з поняттями „число журналу”, „рік
видання”, „примірник”, „комплект”. Розвивати навички читання,
комунікативні здібності. Виховувати любов до рідного слова.
|
Мета уроку: ознайомити дітей зі шкільною
бібліотекою, правилами користування бібліотечними книгами; виховувати
почуття поваги і шанобливого ставлення до книги. |
|
|
| | |