Неділя 05.05.2024   00:33                            
Вітаю Вас, Гість

Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Статистика
Rambler's Top100 Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Бібліотечна робота » Скарбничка бібліотекаря

Рекомендації щодо оформлення матеріалів для участі у Всеукраїнському конкурсі «Шкільна бібліотека»

Конкурсні матеріали повинні бути оформлені відповідно до вимог, зазначених у розділі V Положення про Всеукраїнський конкурс «Шкільна бібліотека», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства культури України від 25 січня 2012 року № 61/58, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2012 року за № 209/20522.

Матеріали подаються в друкованому та електронному вигляді. Обсяг матеріалів із додатками має бути оптимальним і не повинен перевищувати 50 сторінок формату А4.

Згідно з номінаціями, зазначеними у додатку 1 цього наказу, основна робота може бути подана учасником у формі: проекту, опису досвіду роботи, портфоліо або опису-анотації (презентації) веб-ресурсу.

З метою належного оброблення конкурсних робіт учасників матеріал в окремих їх структурних частинах (за наявності) слід викладати з урахуванням нижченаведених рекомендацій.

Зміст викладають на новій сторінці під заголовком «Зміст» посередині рядка. До змісту включають усі заголовки (без змін) структурних частин: розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів (якщо вони мають заголовки) і додатків із зазначенням сторінок, на яких вони розміщені.

Вступ. Обґрунтовується вибір теми, вказується її актуальність. Коротко висловлюється оцінка стану питання, формулюється мета і завдання роботи.

Основна частина. При складанні основної частини слід практично оцінити власний досвід, проаналізувати фактичний матеріал і продумати, як стисло, логічно та лаконічно його викласти. У процесі написання тексту слід дотримуватися плану.

Зауважимо, що використання ілюстративного матеріалу та таблиць у роботі дозволяє стисло та наочно подати результати власного досвіду, у конкретній і зрозумілій формі, пояснити цифрові дані та взаємозв'язок між ними. Основними видами ілюстративного матеріалу в роботах можуть бути: схема, діаграма, графік, фотографія.

Ілюструють роботу, виходячи з певного загального задуму, за продуманим планом. Кожна ілюстрація має відповідати тексту, а текст – ілюстрації. Ілюстрації та таблиці необхідно подавати в роботі безпосередньо після тексту, де вони згадані вперше, або на наступній сторінці. Якщо в тексті відсутні безпосередні посилання на ілюстративний матеріал, тоді його зручно

розташовувати в додатках.

У процесі аналізу й узагальнення матеріалу слід дотримуватися наукової етики. Не можна чужі думки видавати за власні. Такі дії підлягають моральному та юридичному осуду як плагіат. Кожна цитата, кожна авторська думка, що були використані у тексті роботи, обов’язково мають супроводжуватися посиланням на джерело.

При цитуванні джерела чи посиланні на нього у тексті роботи ставляться квадратні дужки, в яких зазначається порядковий номер джерела у списку використаних джерел та номер сторінки, використаної у роботі, наприклад [5, 10].

Висновки мають бути продуманими, чіткими, точними та конкретними, логічно випливати з проведеного аналізу, відповідати поставленим завданням. У висновках мають бути подані найважливіші теоретичні та практичні результати власного досвіду. Доцільно у висновках провести оцінку значущості результатів роботи з точки зору їх впровадження.

Додатки. У додатках містяться допоміжні або додаткові матеріали, необхідні для повноти сприйняття роботи, кращого розуміння отриманих результатів. Кожний додаток починається з нового аркуша (сторінки) із вказівкою в правому верхньому куті слова «Додаток», надрукованого прописними буквами, і має змістовний заголовок.

Якщо в роботі більше одного додатка, їх нумерують послідовно арабськими цифрами, наприклад: Додаток 1, Додаток 2 і т.д.

Список використаних джерел містить перелік книг, статей, різних документів використаних у роботі. У список вносяться джерела, процитовані у роботі, ті, на які були посилання.

Список використаних джерел може бути поданий одним із таких способів: в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або назв праць; у порядку згадування джерел у тексті за наскрізною нумерацією. Відомості про літературні джерела оформлюються відповідно до вимог державного стандарту з обов’язковим наведенням назв праць, їх авторів та повних вихідних даних джерела.

Матеріали в електронному вигляді подаються на окремому носії.

Носій повинен вміщувати файли, назви яких мають відповідати його текстовій частині. Не допускається вкладати файли, які не мають взаємозв'язку зі змістом роботи.

З метою належного оброблення цих матеріалів текстову частину роботи (з усіма структурними частинами) слід подавати в одному файлі програми

Microsoft Word, шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал -1,5.

Презентації подаються тільки в електронному вигляді оптимального обсягу з зазначенням: найменування конкурсу, номінації, теми, прізвища, ім’я, по батькові учасника, посади, найменування навчального закладу, міста (села), області.

Директор Інституту інноваційних

технологій і змісту освіти О. А. Удод

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ начальника

відділу освіти

райдержадміністрації

29.08.2013167

(дата)

Додаток 3

до наказу відділу освіти

райдержадміністрації

29.08.2013167

(дата)

Критерії оцінювання,

за якими визначаються переможці та лауреати Всеукраїнського

конкурсу «Шкільна бібліотека» у відповідних номінаціях

1) у номінації «Сучасній школі – сучасну бібліотеку»:

актуальність та значущість проекту;

якісне забезпечення інформаційно-бібліотечного обслуговування користувачів;

ефективне використання різноманітних форм і методів, сучасних технологій;

створення умов для позакласної діяльності учнів та організації додаткової освіти;

активна участь педагогічного, дитячого колективів у створенні позитивного іміджу бібліотеки;

позитивне ставлення дітей, педагогів, батьків до бібліотеки;

продуктивність реалізації проекту;

якість викладу матеріалу, його структуризація та відповідність вимогам оформлення конкурсної роботи;

акуратність та естетичність оформлення, творчий підхід;

участь у професійних громадських організаціях, асоціаціях, об’єднаннях;

2) у номінації «Шкільна бібліотека - інформаційний центр навчального закладу»:

якісне забезпечення інформаційно-бібліотечного обслуговування користувачів бібліотеки;

створення умов для позакласної діяльності учнів та організації додаткової освіти;

ефективне використання різноманітних форм і методів, сучасних технологій в роботі бібліотеки з користувачами, формуванні бібліотечно-інформаційної культури учнів;

практична значущість авторських матеріалів;

якість викладу матеріалу, його структуризація та відповідність вимогам оформлення конкурсної роботи;

акуратність та естетичність оформлення, творчий підхід;

участь у професійних громадських організаціях, асоціаціях, об’єднаннях;

3) у номінації «Бібліотечний веб-ресурс»:

а) змістовність контенту веб-ресурсу:

інформаційна наповнюваність (наявність текстових, аудіовізуальних та інших матеріалів), їх відповідність профілю закладу, потребам навчально-виховного процесу;

наявність і коректна робота електронних каталогів і забезпечення доступу до інших каталогів, розміщених на інших веб-ресурсах;

наявність блоку новин;

наявність додаткових бібліотечно-інформаційних сервісів (віртуальної довідкової служби, електронної доставки документів, віртуальної читальної зали тощо);

повнота надання інформації про бібліотеку (історія, структура, послуги, розпорядок роботи, аудиторія, наявність контактної інформації (адреса, телефон, e-mail);

б) інтерфейс веб-ресурсу:

оригінальність дизайну;

відповідність зовнішнього вигляду та змісту;

грамотність викладеного матеріалу;

в) інтерактивність веб-ресурсу:

частота та регулярність оновлення матеріалу;

реалізація зворотнього зв’язку з користувачами;

реєстрація сайту в соціальних мережах (vk.com, twitter.com, facebook.com.ua тощо);

г) ергономічність веб-ресурсу:

зрозумілість та легкість запам’ятовування доменного імені;

швидкість завантаження сайту;

зручність навігації;

наявність пошукових функцій та карти ресурсу;

д) технічні показники веб-ресурсу:

наявність реєстрації в найбільших пошукових системах;

популярність веб-ресурсу (наявність лічильників);

сумісність з популярними інтернет-браузерами (Opera, Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox);

4) у номінації «Методист-порадник»:

актуальність та значущість обраної теми;

повнота та глибина розкриття теми;

цілісність, тематична завершеність представлених матеріалів;

ефективне використання різноманітних форм і методів в роботі, творчий підхід у використанні традиційних форм роботи;

практична значущість авторських матеріалів;

забезпечення методичної допомоги віддаленим користувачам;

якість викладу матеріалу, його структуризація та відповідність вимогам оформлення конкурсної роботи;

акуратність та естетичність оформлення, творчий підхід;

участь у професійних громадських організаціях, асоціаціях, об’єднаннях.

Директор Інституту інноваційних

технологій і змісту освіти О. А. Удод

 

Категорія: Скарбничка бібліотекаря | Додав: Admin (14.10.2013)
Переглядів: 1291 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Укркосметика
Партнери

Copyright MyCorp © 2024