Неділя 28.04.2024   20:41                            
Вітаю Вас, Гість

Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Статистика
Rambler's Top100 Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » На допомогу вчителям » Класному керівнику

Розробка уроку для учнів початкової школи

Мета:

- поглибити знання учнів про Україну, її національні символи;

- збагатити знання учнів про рідний край, про найяскравіші міста Донеччини, про славетних  ,  творчих людей рідного міста та області;

- розвивати мовлення учнів, творчу уяву;

- виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу; почуття любові до своєї землі; любов до рідного краю, пошану до трудівників Донбасу;

- ознайомити з дитячими творчими колективами Донеччини та обдарованими дітьми рідного краю. 

 

Обладнання: символи України; фотовиставка найяскравіших міст Донеччини; мультимедійна презентація «Моя творчість тобі, рідний краю”. 

Форма заняття: бесіда з використанням інтерактивних технологій (гра-подорож, колективна робота). 

 

І. Організаційний момент.

Вірші від першокласників: (слайд 3)

 

 

1 учень:

Мерщій дзвени, дзвінок,
Ми тебе зачекалися.
Адже на перший наш урок
Рік ми всі збиралися.

 

2 учень:

Маю зошит, маю книжку,
Он лежать вони на ліжку.
Маю читанку й буквар,
Значить, справжній я школяр.

 

3 учениця:
Хоча бігаю, як вітер,
Та вже знаю кілька літер.
Їх навчилась від татуся,
Решту в школі я навчуся.

 

4 учениця:
Залишайся вдома, лялько!
Хоч мені тебе і жалко,
Ти іще не підросла –
І для школи ще мала. 

 

 

 

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 

Вчитель:(слайд 4)

 

Добрий день, мої милі діти.

Ви сьогодні вже учні у нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1-А клас.

Ми на порозі в захоплюючу країну Знань. Сьогодні у нас з вами не звичний урок. Сьогодні ми відправимось у мандрівку країною, а якою, ви зрозумієте відгадавши загадку:

Красивий, щедрий, рідний край

І мова наша солов'їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься... (Україна).

І. Січовик 

               

Подорожувати ми з вами будемо на потязі, звісно роблячи зупинки. Але зупинки не прості з завданнями. Виконуємо – значить рухаємось далі. Прошу зайняти свої місця, ми вирушаємо у мандрівку «Мій рідний край». 

Створення емоційного настрою:  слухання пісні (Таїсія Повалій – «Як у нас на Україні»)

 

Хід уроку 

Зупинка №1

«Закінчіть речення». (Слайд 5-11) 

Вчитель:І тут нас зустрічає перше випробування, щоб перевірити гідні ви далі подорожувати.

Пропоную вам пограти у гру - вправу «Закінчіть речення».

Наша країна називається   .........................

Столиця України – місто......................

Найбільша річка України......................

Область, в якій ми живемо називається.....................

Місто -....................

Молодці. Всі правильно доповнили. Можете їхати далі.

 

(Музичний супровід)

 

 

Зупинка №2

«Символи України». (Слайд 12,13) 

Вчитель: Наступна зупинка, і тут на нас вже чекає нове  завдання, щоб ви далі продовжили свою цікаву подорож.

Рідний край, Україна, Батьківщина! Які це прості й разом із тим прекрасні слова. У кінці серпня місяця ми відзначали державне свято (24 серпня – День Незалежності України). Україна була проголошена вільною, незалежною, самостійною державою.  Але в кожнім краю знають і поважають символи української землі.  

Прапор —... (полотнище одного або кількох кольорів, яке є символом держави) 

Герб —... (знак держави, зображений на прапорах, монетах, пе­чатках) 

Батьківщина, Вітчизна —... (рідний край. Місце, де ти народився)

А які символи України відомі вам? (Батьки можуть допомогти. Українські символи – це герб, прапор, гімн, верба, калина  і  чарівна народна мова, яка полонить кожне серце).

Лисичка-сестричка: А зараз завдання для вас мої друзі. Прошу декілька сміливців до мене. Перед вами на парті є дуже різні картинки. Ваше завдання вибрати серед них символи України. 

Молодці! Вирушайте далі!

(Музичний супровід)

 

Зупинка №3

«Відпочинок». (Слайд 14)

Фiзкультхвилинка «Веселi  малята».

 

Дружно разом піднялись,  (Встати з-за парт.)

Вліво, вправо подивились. (Нахилити голову ліворуч, праворуч.) 

Потім хутко повернулись, (Руки на пояс, зробити поворот.)

Всім навколо посміхнулись , (Посміхнутися іншим дітям.)

Поплескали у долоні (Поплескати в долоні.)

І побігали, як поні. (Біг на місці.)

Хай лунає всюди сміх:

«Ми — малята кращі всіх!». (Ці слова всі вимовляють хором.)

 

(Музичний супровід)

Зупинка №4 

«Мій рідний край». (Слайд15-17 ) 

Учитель:  Дорогі дітки, ще одна зупинка і знов завдання.

А щоб перейти до завдання, потрібно відгадати загадку, яка підкаже про що буде завдання. 

Місто троянд і вугілля,

Місто добрих сердець.

Здогадались, друзі?

Любий наш – (Донецьк).

 

Молодці, тема віршів пов’язана не тільки з нашим містом, але й з усією Донецькою областю – рідним краєм.

 

У кожного на парті аркуш паперу на якому незакінчений віршик про рідний край. Будь ласка доповніть його. (Батьки допомагають)

Донецький край, поспішає автобус,
Біжить дорога стрічкою блакитною...
Мені в цьому краї довелося народитись
_______________________________________
(І мені не треба батьківщини інший)

 

Рідна земле в сонячній короні,

Дорога і люба без прикрас –

В сполохах заграв і шапках териконів,

_____________________________________ 

(Із співучим іменем Донбас.)

 

Там, де сонце щедро світить,
У шахтарському краю,
Там єдине місто на світі –

___________________________
(Мій Донецьк, доля моя.)

 

У Донецьку я живу,
Своє місто я люблю.
Є високі тут будівлі,

          _____________________
(Є фонтани в нас чарівні.)

 

Я по світу всяко ходив!
Багато святих місць знаходив!
Де б я не був, де б я не жив,

___________________________
(Лише з Донецьком вірно дружив!)

 

Донецький край,шахтарський край,
Коханий мій рідний,
Прекрасною трояндою розквітай,

_______________________
(Едемською… Неземною!)

 

(Перегляд відеоролика про Донецьк)

 

упинка №5 (Слайди 18-19) 

«Творча». 

Учитель: І ось наша, дітки,  кінцева зупинка. І назва її не даремно «Творча» і на парті в нас лежать кольорові олівці, поряд лежить аркуш паперу. Папір цей не простий на ньому зображені в малюнках всі станції, які ми з вами проїхали. Ваше завдання надати кольору кожному малюнку. Батьки також допоможіть діткам. (Додаток №1).  

(Перегляд відеоролика про Україну)

Учитель: (Слайд 20)

- Ось ми і закінчили нашу уявну подорож рідним краєм. Ви, діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того, щоб Україна і надалі розквітала і багатіла. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати і вміти. То ж старайтеся вчитися так, щоб вами пишалася Батьківщина. І перша сторінка наших знань наприкінці уроку є у кожного.  В добрий час, любі діти.

Закінчити, наш урок мені б хотілося словами нашого земляка Д.Павличка  

               « Виростай дитино, й пам'ятай,

Батьківщина - то найкращий край»

Категорія: Класному керівнику | Додав: Admin (04.08.2013)
Переглядів: 1536 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Укркосметика
Партнери

Copyright MyCorp © 2024